finale

27 september 2014 - Bad Rothenfelde, Duitsland

Vanmorgen reden we na het ontbijt naar Kassel om daar het Bergpark Wilhelmshohe te bezoeken. De campers kwamen na een onverwachte sight seeing aan op de parkeerplaats onder aan de berg. Vandaar zijn we omhoog gewandeld tot het 2e plateau en enkele sportieveling en zijn ook nog de 500 trappen beklommen. Wat een prachtig park! En wat een mooi gezicht over de 5 km lange Wilhelmshohe allee. Boven hebben we heerlijk op het terras een kop koffie gedronken met een warme wafel, die overigens nog vers gebakken moest worden. Daarna weer afgedaald naar de campers waarna we vertrokken naar Bad Rothenfelde. Daar kwamen we om 16.30 uur aan.

Stroom mochten we nog niet aansluiten want we moesten de laatste challenge nog rijden. Dit gebeurde toen iedereen gearriveerd was. Stapvoets over de camping rijden ende camper horizontaal plaatsen zonder hulpmiddelen, en dit alles op tijd. Leuk!

Daarna het afsluitende diner, waarna wij, als groep, nog een challenger hadden voor de crew. Ze moesten raden wie de uitgestalde producten hadden meegenomen. Deze werd uiteindelijk gewonnen door Leo en Iet. Aansluitend zongen we nog het door ons gemaakte lied.

Hierna werd door Ed de uiteindelijke winnaar bekend gemaakt........en wie dat is? Dat blijft geheim tot de KCK van januari uitkomt......(wij waren het niet).

Het is daarna nog lang gezellig geweest en de wekker ging alweer vroeg vanmorgen.

1. Irene en Bert:
    27 september 2014
    Dat is jammer dat jullie niet gewonnen hebben. Maar in ieder geval hebben jullie een fantastische week gehad, dat hebben jullie binnen! Heeft de winnaar er een leuke prijs aan over gehouden? Goede reis nog vandaag en tot snel!