....en dan is het alweer voorbij.....

27 september 2014 - Almelo, Nederland

Het is zaterdag 27 september als om 7.00 uur de wekker afloopt. Het ontbijt zal om 8.00 uur in het restaurant zijn, daarna moeten de campers worden schoongemaakt,hun water lozen, toiletten moeten worden schoongemaakt en dan weer worden ingeleverd bij de fabriek in Sassenberg. Als we in het restaurant komen, blijkt dat ze ons pas om 9.00 uur verwachten, dus wordt het schema omgegooid. Eerst maar waterlozen en toilet schoonmaken. De camper maken we wel schoon bij de fabriek dat lijkt iedereen handiger,daarna het uitgebreide ontbijt.

Iedereen is wat stil vanmorgen........we realiseren ons dat ook aan deze fantastische week een einde komt.....en eigenlijk willen we dat helemaal niet, we willen het nog even vasthouden.We hebben er allemaal zo enorm van genoten.

Uiteindelijk vertrekken wee naar Sassenberg. Ik neem zelf deze laatste rit voor mijn rekening, leuk, maar toch ook met weemoed. De camper wordt weer geparkeerd voor de fabriek en we beginnen met het overpakken van de bagage in de auto en daarna met de schoonmaak. Iedereen is druk. En dan is er koffie. Weer een stille groep.... Precies een week geleden zaten we hier ook, te popelen om op pad te gaan met een groep nog redelijk onbekende mensen en een (bijna) nieuwe camper. En nu een groep hechte camperaars die een week lang enorm veel plezier heeft gehad en genoten heeft van alles wat ons aangeboden is. dit was voor iedereen de hoofdprijs en zo hebben we dat ook ervaren.

De koffie is op, de campers moeten nog even wachter de hekken worden gereden.....afscheid nemen van elkaar (over 2 weken zien we elkaar allemaal al weer opo de caravan en camperbeurs in Utrecht) en dat de auto in en naar huis.

Nu begint het eigenlijk pas..... De verhalen komen en we beleven en herinneren ons de vele mooie momenten. Dit zal de komende dagen vast zo door blijven gaan, zeker als weer alle foto's gaan bekijken. Een onvergetelijke ervaring!

1. Marion Schavemaker:
    29 september 2014
    Heimwee...naar jullie....naar de camper.....naar het eten....naar de fijne sfeer....naar de geweldige crew....naar het vakantie gevoel.....naar het avontuur.....maar vooral naar alle nieuwe vrienden!
    Dank jullie wel!
  2. Wilma Assink:
    29 september 2014
    Ja Marion hier hetzelfde gevoel! Zeker als je de foto's voor de zoveelste keer weer bekijkt/ laat zien. Er komen steeds meer nieuwe herinneringen, die alleen maar positief zijn. We hebben nu al weer zin in de beurs!